zondag 19 december 2010

Haai (l),

Hieperdepiep hoera voor Quinty en Papa en Mama! Quinty is gisteren alweer 6 jaar geworden en papa en mama zijn vandaag alweer 24 jaar getrouwd! Steff en ik zijn gister de stad ingegaan om een kado te halen voor Quinty (dat is een Barby geworden)! En heb voor mezelf een nieuwe bh gehaald.. Maar dat doet er niet toe whaha.. Gister avond dus een klein feestje gehad! Was erg gezellig, en Quin was wel blij met haar nieuwe Barby! Heb alleen al paar dagem flink last van mijn buik! Niet fijn.. Na het eten is mijn buik zo opgeblazen. Hoop dat het de komende dagen minder wordt, anders maar even bellen menneuspoliepen worden ook (nog) niet minder, daarvoor zowiezo bellen! I cross my fingers! Ik heb deze 2 weken heerlijk vakantie, dus ga weinig doen! Ik zie wel wat er gebeurd.. Nou ik wens iedereen (als die vakantie heeft) een fijne vakantie anders werk ze:p

Kuss kuss (l)!!! Owjah moet

1 opmerking:

  1. Hej Mop,

    Beetje late reactie maar van harte met de verjaardag van Quinty en het huwelijk van je ouders..

    Dat opgeblazen gevoel na het eten herken ik ENORM! Verschrikkelijk zeer doet het.. maar ik kan je helaas niet vertellen hoe je er afkomt. Misschien inderdaad maar bellen. "In de tussen tijd al gebeld?" En je neuspoliepen, Tsja dat is kut. Heb ze zelf ook gehad.. en zijn uiteindelijk operatief verwijderd. Fijn? Nee. Maar opgelucht was ik zeker!

    Ik ben benieuwd of je al wat hebt gehoord,
    Misschien dat je het eventjes kan vertellen via hyves? ;)

    Alvast bedankt mop!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen