woensdag 29 december 2010



Hee lezers!
Mijn vakantie zit er al bijna weer op!
HELAAS! Ja echt helaas, baal dat ik maandag weer naar school moet! Vind school echt heel leuk, maar vakantie nog meer!
Deze vakantie niet al te veel gedaan, daar is het natuurlijk ook vakantie voor!
Natuurlijk uitslapen, uitslapen en misschien nog een een keertje uitslapen! Maar dat kan ik nooit in de vakantie! Zoo vaag, gaat je wekker (voordat je naar school moet) wil je blijven liggen maar kan het niet! Heb je vakantie gaat er geen wekker helemaal niks, ben je om 7 uur half 8 wakker en kun je niet meer slapen! Maar toch is het wel fijn om er vroeg uit te gaan! Ik zeg dat altijd : 'dan heb je nog wat aan de dag'! Maar heb wel een paar keer uitgeslapen hoor! Tot 9 uur / 10 uur! Heerlijk.. Natuurlijk hebben we hier in Twente ook kerst geviert! 1e kerstdag waren we (Steff en ik) mooi bij mij thuis! Smorgens hebben we met zn allen ontbeten en hebben de rest van de dag niet veel gedaan! Ik ben smiddags naar bed gegaan want kon mn ogen niet meer los houden, heb van half 3 tot 5 uur geslapen! SAvond hebben we het zo gezellig gehad met mijn familie & aanhang! We hebben (zoals gewoonlijk) met zn alles gegourmet, met alles er op en eraan! Werd wel een latertje.. Dus volgende ochtend hebben we uitgeslapen (tot half 10) en zijn Steff en ik rond 11 uur naar zijn ouders (mijn schoon papa en mama) gegaan! Hebben daar spel op de Xbox gedaan (Ja, ben dol op race spelletjes) en hebben smiddags met zn 4en lekker gegeten (beenham met salades). En tegen 3 uur zijn we naar mijn schoon familie gegaan! Was erg gezellig met zn allen.. Savond zijn we tegen 7 uur weeg wegegaan en hebben Steff en ik bij mij thuis spulletjes opgehaald wat ik bleef bij Steff slapen.. Verder die week lekker weinig gedaan.. Papa is ook gezellig thuis en vind dat erg gezellig.. Onze hobby (vogels - kanaries) is hij veel mee bezig geweest! We hebben alle poppen (vrouwtjes) appart gezet voor de kweek voor februari.. Dit is mijn eerste jaar dat ik echt mee doe en vind het erg leuk! Of ik nog veel dingen op de planning heb? Nee, niks eigenlijk! Ik zie wel wat ik ga doen.. Vrijdag alweer de laatste dag van 2010!

Hoe ik erop terug kijk op 2010? Ja dat waren leuke maar ook niet leuke dagen! hoogte punt? Het behalen van mijn VMBO Dilpoma met veel inzet! Die dagen was ik erg ziek en heb alles op alles gezet om het te halen en ja hoor maar met 1 onvoldoende en ging met 3 onvoldoendes het examen in! Helemaal TROTS op mijzelf! Verder dit jaar redelijk lang ziek geweest (niet vaak maar 1 keer heel lang) dat heeft in totaal 9 weken geduurd! Dat is er wel ingeslagen bij mij! Maar weer boven op gekomen.. met goed resultaat tot nu toe! Gelukkig.. Ik hoop dat het volgend jaar redelijk goed gaat met mijn gezondheid! Maar denk er niet te veel over na, we zien wel wat 2011 ons brengt! Qua school wil ik in 2011 gewoon verder gaan met mijn opleiding SAW en ik hoop dat ik weinig hoef te missen! Qua liefde wil ik nog heeeeel lang gelukkig blijven met mijn lieve vriend!

Lieve lezers, ik wens jullie (tot zover het gaat) een gezond 2011 en ik (voor jullie)dat jullie wel met 10 vingers naar 2011 gaan!

Veel liefs en tot volgend jaar!

PRETTIGE JAARWISSELING

Geen opmerkingen:

Een reactie posten