woensdag 5 januari 2011

Waren we weer!!

Haai iedereen,
Waren we weer! Hier gaat alles goed,
weer druk met school bezig..
Morgen lekker uitslapen want donderdags hebben we vrij!
Smiddags om 14.30 weer stage tot 18.00! Gezellig hoor met de kids..
Vrijdag weer lekker optijd vrij (12.45), want er valt een les uit!
En smiddags naar therapie heen.. Dinsdag savond ben ik niet geweest ivm school!
Was er zo laat weer, en was helemaal op van school. Dan maar vrijdag weer!
Zaterdag gaan we naar mijn schoonvader toe, even op bezoek..
Verder heb ik niks op de planning!
Volgende week even naar het ziekenhuis bellen ivm mijn neuspoliepen!
Heb er nog steeds veel last van bah! Ondackt de medicijnen waarmee ik nu gestopt ben!

Ik ben nu op bezoek samen met papa en mama bij opa en oma, en dan straks naar huis poging tot optijd slapen! Whaha...

Tot snel lezers!
Veel liefs vanauit Twente!

1 opmerking:

  1. Druk druk, zoals meestal, als ik het zo lees ;-))

    Sterkte met de poliepen!!

    BeantwoordenVerwijderen