dinsdag 25 januari 2011

De bloedspiegels zijn niet goed, moet weer worden geprikt! Nu weet ik waarom ik mijn PAC heb genomen!:S Wordt er zoo gek van.. bah! Vanavond krijg ik nieuwe Easy Pumps van 720mg ipv 800mg en dan moeten we kijken of het nu wel klopt dus met andere woorden donderdag weer ziekenhuis! I cross my fingers! Again..

Vanacht erg slecht geslapen, erg onrustig! Vanmorgen om 9uur mijn wekker gezet en ben vandaag ook naar school geweest! Op school hebben we niks gedaan snap niet dat ze dat school noemen mja niks aan te doen! Morgen les tot 12.45, dus hoef ik eiegnlijk maar voor ander half uur naar school! Wat een dilemma! Ik zit nog langer in de bus dan dat ik op school zit.. Sinds vanmorgen ook erg last van hoofdpijn! Zeurende hoofdpijn! Vanavond niet te laat naar bed, heerlijk! Straks kom Iris nog even, vind ik wel heel erg gezellig dat ze komt!

Verder weinig te vertellen!
Dus hou ik het bij een kort blogje..

Tot snel, liefs! xxx

1 opmerking: