woensdag 26 januari 2011

Ik werd vanmorgen wakker en dacht: 'waarom moet ik er nu al uit?' Ik was nog zo moe, maar ondertussen had ik mijn wekker al een paar keer uitgedrukt en was het ipv 9 uur, 10 uur! Heb beneden mijn medicijnen klaar gemaakt en heb onze hond eerst uitgelaten. Thuis gekomen heb ik me aangesloten en ben ik op de bank gaan zitten! Heerlijk even rustig tv kijken.. En gewacht tot het sappie leeg was! Mn sappie was pas om kwart over 11 klaar!! En als ik dan om kwart voor 12 de bus pak, ben ik om 10 over 12 op school, dan zou ik daar voor een half uurtje moeten zijn! Nou ik dacht niet dus.. Waarom, het was een muziek les! Ja daahg.. dat zag ik niet zitten! Ben even naar de stad gegaan voor een uurtje! Even rondneuzen en ben met een nieuwe broek, een nieuwe t-shirt, nieuwe vest, nieuwe rien en nieuwe enkel laarsjes terug gekomen! Nee Sas had geen geld te veel want het koste weinig! Was met alles maar 36,50 kwijt! Nou is dat goed shoppen of niet! Whahah.. maar eenmaal thuis was ik helemaal kapot, pijnlijke benen en hoofdpijn! Rustig gezeten en het ging na een uurtje wel weer! Heerlijk bij mn zus gegeten (anders moest ik alleen voor mezelf koken) en daar had ik weinig zin in! Morgen moet ik weer naar het ziekenhuis waar ik zooo geen zin in heb! Nouja lijkt me logies, ziekenhuis klinkt ook niet echt uitnodigend! Whaha..

Tot snel!
Liefs!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten