maandag 31 januari 2011

Haai iedereen,
Zoo vandaag ben ik pas echt volwassen geworden!Vandaag de overstap gemaakt van kinderarts naar longarts Dr. M. noem ik hem in mijn blogs! Het ging erg goed, we hebben de dingen die belangerijk zijn besproken en heb mijn kinderarts bedankt (als hij dit leest wil ik hem nogmaals heel erg bedanken voor de jaren)! Vandaag ook weer longfunctie gehad en wat denk je?! Nog geen verbetering, godsamme baal wel dat het nog zo laag is! Heb er nu bijna 4 weken op zitten (antibiotica) en het is maar 45% en in liters 1.54.. Mijn longen willen niet wat ik graag wil grr! En dan denk ik wel: 'het heeft tijd nodig' en dat wordt ook verteld, maar hoelang?! Het resultaat was er 'vroeger' veel sneller na een AB kuur en nu niet eens zo veel! Nu krijg ik voor 5 dagen Pretnison 2x per dag 20mg, en krijg deze week een afspraak thuis gestuurd voor een volgend gesprek! Ben zooo benieuwd! Ook is mama woensdag jarig, weet nog niet wat ik moet halen! Nog maar even over na denken..

Tot snel! Liefs! xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten