zondag 23 januari 2011

Haai, hier ben ik weer even! Laat even een kort blogje achter..
Gister is het laat, maar dan ook laat geworden!
Om 1 uur half 2 was ik klaar met oppassen, en ben daarna nog even naar het feestje van mijn broer en zwager gegaan! En lag om 3uur in bed! Ja laat..
Om 9 uur was ik weer wakker, want moest mijn medicijnen weer hebben!
Omdat papa en mama vandaag weg gingen (naar Sauerland) waren ze er ook uit..
Ben langzaam wakker geworden, en heb me aangesloten! Tv gekeken en wachten tot mn zak met medicijnen leeg was! Na het sappie ben ik met onze hond gaan wandelen en heb ik papa en mama onder tussen uitgezwaait.. Ze hadden er echt veel zin in dat kon ik wel merken! En heb rustig met Bommel gewandeld en heb thuis lekker gedouched! Verder weinig gedaan, want was erg moe! We zijn tegen 4 uur naam Manu gelopen en hebben daar even gezeten en zijn tegen 5 uur naar Almelo vertrokken! We gingen Wokken.. Heerlijk eten dus! Heb mn buikje weer helemaal rond gegeten en ben helemaal kapot! Nu even tv kijken, Bommel uitlaten en dan naar mn bedje!

Good nigth people, have sweet dreams!

Dikke kussies! Liefs!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten