vrijdag 21 januari 2011

Haai lieferds, vandaag ben ik niet naar school geweest.. Heb gister (voor het eerst) weer stage gehad, en het was echt zwaar! Heb gewoon alles mee gedaan, maar mijn benen waren kapot die avond! Had verzuring in mijn benen, dus was erg sjaggie! Ben erg optijd naar bed gegaan en heb een heerlijke nacht gehad, een nacht vol slaap! Heerlijk gewoon.. Maar vanmorgen was ik gewoon zo moe, werd om 7 uur gewekt ivm medicijnen! En kwam mijn bedje niet uit.. mijn benen deden nog erg pijn, maar na mate de dag vorderde viel dat gelukkig wel weer mee.. Mocht zeft kiezen wat ik ging doen: 'Of naar school en intensief bezig zijn' of 'Thuis blijven en eens tapje achteruit doen', ik heb maar voor het laatste gekozen en heb mijn kussen en deken gepakt en heb heerlijk op de bamk geslapen! Om 12 uur heb ik met papa en mama gegeten en ben na het eten weer op de bank gaan liggen! Smiddags is Iris weer geweest samen met Luna, echt een pracht beest is dat geworden zeg! Super.. we hebebn samen tv gekeken, geknuffeld met de honden en verder niks gedaan! Rustig gehouden dus.. Nu ben ik alleen thuis, en ben the voice of holland aan het kijken.. Straks wordt mijn naald verwisseld dan moet ik Bommel even uitlaten en dan naar mijn bedje!

Tot snel,
Jullie horen van mij!

Veel liefs!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten