zondag 9 januari 2011

Pff, koorts is er al het hele weekend, en het laagste wat ik heb gehad is 37,4! Het is heel erg vermoeiend.. Niet alleen de koorts, maar hoesten ook! Mijn keel en bortskast doet erg veel pijn, dus druf bijna niet te hoesten! Maar het moet wel, want heb veel last van slijm.. Het is wat! Echt niet fijn.. Dinsdag mag ik weer voor controle komen en ben benieuwd na de uitslag van mijn longfoto en de bloeduitslagen! Maar natuurlijk ook mijn longfunctie.. Ik hoop maar dat dat gaat ivm bortskast! Ik ga nu slapen, met een beetje zuurstof want dan kraak en liep ik minder! Hoop dat het vanacht helpt!

Jullie horen jogg van mij!

Xxx

2 opmerkingen:

  1. Succes vandaag in et zh! Hoop dat je je snel beter voelt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heej moppie,

    hoop dat de uitslagen goed zijn.. en er niet een ontsteking de kop doet opsteken. Hou je taai meis.

    Knuf Mel

    BeantwoordenVerwijderen