vrijdag 7 januari 2011

wachten duurd lang!

Wat duurd wachten toch lang..
Ben nu al een hele tijd op het ziekenhuis!
Ziekenhuis? Ja ziekenhuis!
Vanmorgen toen ik wakker werd ging het wel, en had alleen nog maar verhoging! Het hoesten was er bijna niet! Maar een maal op school, werd ik erg beroerd! Heb de lessen (vind ik kan van mezelf) afgemaakt en ben meteen naar het ziekenhuis gegaan! Gelukkig was mijn kinderarts er en niet lang daarop kreeg ik weer te horen: weer een infectie! Bah.. Mijn PAC is aangeprikt, en moet nu wachten op het antwoordt voor de thuiszorg of ze de pomp kunnen bezorgen of biet! I cross my fingers.. Ben nu helemaal kapot! Wil naar huis en het liefst slapen! Meteen slapen.. Wachten duurd lang.. Dinsdag moet ik weer voor controle naar mijn kinderarts!

Jullie horen nog van mij!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten