donderdag 10 februari 2011

Baal Dag

Haai iedereen, zoals jullie lezen aan de titel heb ik een Baal Dag.. Deze week gestopt met de pretnison en de hoop dat het geholpen had zoals altijd! Vandaag controle van LF gehad en een gesprek met Dr. M gehad.. Longfunctie is nu in liters 1.45 en dat is 43%, dat was 10 dagen gelden beter nl. in liters 1.54 en dat is 45%! Dus met andere woorden Pretnison heeft niks gedaan.. Baal Baal Baal, ja mijn baal dag! Nu moeten we kijken of het met rust beter wordt! Ik hoop het maar! I crossed my fingers! Ook had ik vandaag nog school en stage, een hele lange dag en ben nu echt wel moe! Vanavond niet laat naar bed dus, morgen school tot half 5, en savond wou ik naar oma samen met papa en mama maar daar komt het: Oma heeft de stafylococ baterie in dr longen.. Dus ben erg aan het denken of ik het aan durf of niet, wel met mondkapje natuurlijk! Want in mijn vorige sputum was de Stafylococ niet te vinden, en hoop hem natuurlijk niet weer te krijgen.. Ik ga nog even genieten van mijn Baal Dag, en laat snel wat van me horen!

liefs ! X x x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten