zondag 6 februari 2011

Heb nu echt de pest in de pretnison..
Dat kan ik nu na 5 dagen wel zeggen..
Ik was / ben zo hyper heb erg veel last van maag pijn gehad en snelle hartslag, echt niet fijn! Maar vanmorgen laatste minie pilletje gehad, en ben erg blij dat de dagen achter de rug zijn! En het ergste was dat ik niet normaal kon slapen.. Zo heb ik mijn rust ook niet!
Mijn hartslag is erg vervelend geweest! Maar we zijn de dagen al voorbij, gelukkig!
Volgende week controle bij mijn longarts en longfunctie! Ben zoo benieuwd of het heel geholpen! (A)

We hebben op school een nieuw rooster en die ziet er niet fijn uit!
Nouja, vind ik (bijna iedere dag tot 5 uur school). En moet op school nog weer dingen inhalen waarmee ze op het laatste moment aankomen! En daar was ik het niet mee eens.. Verder is Sas erg in haar sas, kan ik wel zeggen! Gelukkig maar, want daar gaat het om!

Gister mama's verjaardag party gehad, en die was gezellig! We hadden het lekker rustig! Heerlijk vind ik dat.. Opa is ook nog even geweest! Hij had gevraagt of we lasagne konden maken, en dat heb ik dus voor opa gemaakt! En heeft ie heerlijk mee naar huis genomen en heeft ie lekker opgesmikkeld! Hij had me nog gesmst dat het lekker was, lief he?! Vond ik wel! Met oma gaat het redelijk goed, het vocht wordt minder gelukkig! Wanneer ze naar huis mag weten we nog niet..

Hopelijk tot snel!(K)

Liefs Saskia!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten