maandag 14 februari 2011

=D

Het vervolg dan maar! :D
Mijn weekend was echt super gezellig!
Dit weekend hebben we samen doorgemaakt..
Matthew kwam tegen een 11 uur bij ons thuis!
We hebben koffie gedronken en tegen een uur of half 1 zijn we naar zijn huis vertrokken.. We hebben het erg gezellig gehad! We zijn even de stad in geweest (samen met een vriend van hem) en savond zijn we uitgegaan! Vond het erg leuk om weer eens uittegaan want het was lang geleden! Veel reacties van vrienden: is dat joun nieuwe vriend?! en Hee Sas ook weer eens uit.. Tegen 2 uur was ik thuis, werd thuigebracht door Matthew's vader! en ben tegen half 3 naar bed gegaan.. Zondag was ik om 10 uur wakker en tegen tegen 1 uur was Matthew weer bij ons te vinden! We zijn weer samen naar zijn huis gegaan en daar de dag weer doorgebracht! Heb zijn broer leren kennen en zijn vriendin.. Savond hebben we samen een filmpje gekeken en hij heeft mij om 11uur weer naar huis gebracht! Zn schatje is het.. echt lief! Hij heeft nog even bij ons gezeten en is tegen 1 uur weggegaan (zijn wekker ging weer vroeg)! Mijne niet, want ik had smorgens vrij! Het is dus een geslaagd weekend..

Vandaag maandag stuurde Matthew een sms: Hoelaat ben je thuis, wil even wat brengen!!
Ik terug smsen: Wat moet je brengen dan?! Ik ben tegen half 6 thuis maar moet stage lopen om kwart voor 7. Ik was thuis en hij kwam er net aan met een mooie bos ROZEN! Erg lief van hem.. Vandaag zijn papa en mama ook naar oma gegaan, het gaat redelijk met oma. Alleen praat ze anders, erg veel dingen door elkaar, best raar! Het vocht in haar buik wordt minder gelukkig.. Misschien ga ik deze week even naar haar toe, als een tijdje niet geweest ivm de bacterie (=stafylococ) die ze heeft! Dan maar een modkap op..

Ik ga nu heerlijk slapen.. Morgen weer smorgens vrij! Moet ok 13.10 beginnen..

Tot snel! xxx liefs!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten