woensdag 16 februari 2011

Vandaag naar Groningen geweest voor controle!
LF is 45% dus nog veel te laag (niet op het oude niveau wat we willen).. Dus worden er meer onderzoeken gedaan.. Erg is bloed geprikt + de vervelende bloedgassen (mijn saturatie was laag 95% in rust).. De bloedgassen waren goed en de uitslagen van het 'normale' bloedprikken worden we volgende week over gebeld! De arts is een fijne man, hij is erg rustig! Hij wil er nu achter komen waardoor mijn LF niet wil stijgen.. Ook moeten we stoppen met het Deense model (4 a 5 keer per jaar AB kuur) omdat ik nu bijna resitent ben voor alle medicijnen tegen de Pseudomonas! Nu moeten we 'gewoon' wachten tot ik me niet lekker voel en dan pas beginnen met een AB kuur.. Verder voel ik me wel goed gelukkig! Ben wel erg moe van deze dag.. dus optijd naar bed vanavond!

Liefs en tot snel! x x

1 opmerking:

  1. Meissie toch, ja het is allemaal niet niks. Je was ineens offline op msn, (JAMMER!) maar wou je nog eventjes zeggen dat ik het fijn zou vinden om snel weer eens eventjes een lange poos met je te kunnen kletsen!

    Liefs Melanie

    BeantwoordenVerwijderen