dinsdag 8 maart 2011



HET FEEST KAN BEGINNEN WANT SAS (en vriendjes) ZIJN BINNEN!

Ik heb afgelopen weekend pas echt CARNAVAL geviert!
En dat is goed gegaan ook, moet eerlijk zijn ja ook met drankjes!
Maar ook muziek en veel gezelligheid met vrienden en schatje!

Heb carnaval geviert in Tubbergen (verlichte optocht) en in Oldenzaal!
Was zeer gezellig.. Heb nu al zin in volgend jaar!

Verder gaat het erg goed met mij!
Ben zoo happy, alles gaat goed gelukkig!
Helaas (nouja helaas ook al niet, geen nieuws goed nieuws toch?!) nog steeds niet gebeld door Groningen dus zou wel weinig nieuws zijn! (ga ik vanuit)

Verder gaat school ook goed, mijn cijfers zijn goed!
Als ik zo doorga ga ik over naar het 2e jaar!(A)

Verder heb ik weinig te zeggen, heb niet al te veel meegemaakt!
Nouja hoeft ook niet altijd vind ik!;)

Tot de volgende keer maar weer..

Liefs en dikke knuffel! Xxx

1 opmerking:

  1. Matthew Kremers8 maart 2011 om 12:59

    heyy schat

    gelukkig dat je het leuk vond
    maar je zult met mij nog wel vaker van die weekenden hebben en dat weet je gelukkig ook
    lieverd je weet dat ik er altijd voor je ben 24uur en 7dagen per week

    xxx dikke kus jouwn jongen
    hou echt super veel van jou

    BeantwoordenVerwijderen