donderdag 28 april 2011

Van alles en nog wat!

Gelukkig weinig nieuws, geen bericht goed bericht zeg ik dan maar!
Vorige week heb ik mijn nagels laten doen bij mijn papa's nichtje, acryl laten zetten! Op een een of andere anier blijft het bij mij niet altijd goed / lang zitten! Nu liggen er 7 af, helaas! Maar eens opnieuw proberen, als mn nagels iets harder zijn geworden! Zaterdag hebben we met vrienden van Matthew zijn verjaardag vast geviert en savond hebben we nog een andere party gehad van een kameraad zn vader die werdt 50. 1e paasdag hebben we weinig gedaan, 2e paasdag zijn we naar een camping winkel geweest om een tent uit te zoeken en dat is gelukt, smiddags hebben we met familie van Matthew eieren gezocht in het bos en savond hebben we de verjaardag van Matthew samen met mijn ouders geviert! Want mijn kereltje was 2e paasdag jarig, hij werdt 19! Dinsdag naar school geweest, helaas kwam ik terug met verzuurde benen waar ik deze wek lang last van heb gehad! Woensdag ook school en savond lekker om 8 uur half 9 naar bed gegaan en tv gekeken tot 9 uur ongeveer want toen viel ik na mijn idee in slaap (A) Vandaag was ik vrij van school, eigenlijk wel makkelijk want ik moest naar mijn KNO - arts toe voor een afspraak die ik had ivm mijn neuspoliepen waar ik erg last van heb! Nu blijken het ' grote' poliepen te zijn en worden ze er wel een keertje uitgehaald maar ik moet vanaf maandag beginnen met zwaarde druppels die dan de poliepen moet verkleinen en zo de operatie uit te stellen! I cross my fingers.. In 2008 heb ik ze ook weg laten halen, en was neit prettig! Helaas goeie 2 weken met hoofdpijn gelopen, omdat hij zenuwen had geraakt in mijn hoofd! Maar ik wacht wel af, we zien wel! Ik zeg maar zo: altijd positief blijven! Verder weinig op de planning! Morgen is het vrijdag en moet ik van 10.15 tot 16.55 naar school.. Als het een beetje mee zit mogen we eerder weg, hoop het! Daarna ga ik naar Matthew toe, die ik toch wel gemist heb! :$ En natuurlijk VAKANTIE! De meivakantie alweer.. Nog 10 weken en dan hebben we zomervakantie.. JIPPIE! Eindelijk, heb er echt zin in! Ga samen met Matthew en zn ouders mee naar Italie.. Dat wordt wat hahaha

Tot snel, liefs Saskiaxxx

1 opmerking:

  1. Inderdaad, geen bericht.. goed bericht! Leuk stukje wat je hebt geschreven meid. Zat toevallig vandaag nog aan je te denken. Maargoed, doe ik dagelijks.. haha:P

    Ik hoop dat je leuke dagen achter de rug hebt, en weer klaar bent om maandag te scholen!
    Hou je taai meissie,

    Kuss Mell!

    BeantwoordenVerwijderen