donderdag 12 mei 2011

poliepjes hier, poliepjes daar!

En we zijn er weer.. Ben nu op school en ben er net weer van het ziekenhuis!
Had controle bij de KNO arts en hij was een beetje tevreden maar nog niet helemaal!
De poliepen zijn vekleind maar nog niet goed enoeg om te stoppen..
Nu moet ik weer 2 weken druppelen en heb ik de 26 weer controle!
Er is vandaag ook een CT scan gemaakt van mijn neus + bijholtes! Ben zeer benieuwd hoeveel er nu zitten vergeleken met 2008! Dat horen we de 26e wel..

Ik ben nu op school voor 1,5 uur, echt belachelijk, maar het is niet anders!
Vanmiddag van 14.30 tot 18.00 stage met de kindjes! Als ik vandaag heb gehad heb ik 160uur op mijn lijst staan en ga ik met dit over na het 2e jaar! Pff, heb het wle gehaald! Had ik eerlijk gezegt niet verwacht omdat ik later dan de klas begon met stage! Maar ben wel blij..

Verder is er weinig nieuws! Zondag lekker met Matthew en vrienden naar Zandvoort geweest naar het circuit! Japanse Auto Festival was er, allemaal auto's die we hebben bekeken, en ben lekker verbrand dus als het goed is wordt ik ook bruin (A) hahah eindelijk! =)

Ik ga maar weer eens verder met school, het moet maar!
Tot snel, liefs Saskiaxxx!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten