maandag 20 juni 2011

Beetje zenuwachtig voor vrijdag!

Ja alle 2 de holtes zitten goed vol met poliepen.. En vrijdag worden ze verwijderd en ja ik begin goed zenuwachtig te worden over alles! Ik weet hoe het gaat, maar hoop niet dat het hetzelfde wordt als 2 jaar geleden! Nee dankje, dat hoeft niet.. Hopen op het beste dan maar! Krijg wel ziekenbezoek vrijdag als ik thuis ben / savond van mijn liefje en schoonmama, echt lief hoor!

Dit weekend was echt leuk en gezellig, vrijdag ben ik naar Matthew gegaan en hebben het lekker rustig aan gedaan! Ik ben om 12 uur naar bed gegaan omdat ik zo moe was en hij kwam later in bed! Zaterdag zijn we even op het werk van Matthew geweest om wat te lassen voor een kameraad en savond meost ik naar huis omdat ik mee deed aan een vossenjacht voor stage! En ik heb zo veel lol gehad, niet normaal! Het lijkt wel of niemand een non kent ofzo! Nouja, nu was ik ook een andere non! Ik had een leuk kort rokje aan hahaha.. Een keer wat anders dan die lange gewaden! =D Natuurlijk heb ik ook nog een kleinigheidje voor papa gekocht en Matthew en ik hebben bij mij thuis geslapen! Zondag hebben we heerlijk uitgeslapen en natuurlijk papa het cadeautje gegeven (douche gel met een lekker luchtje) en een kaartje! Smiddags kwamen Manu en Bjorn langs met de kinderen en we zijn naar Oldenzaal gegaan om daar even voor papadag te zijn! =D

Geen opmerkingen:

Een reactie posten