dinsdag 14 juni 2011

Het wordt een kapje!

Heei allemaal,

Ik heb een leuk en gezellig weekend gehad met mijn vriendje!(L)
Ben er een lang weekend geweest (vrijdag tot vanmorgen (dinsdag))
Ben er net weer vanuit het ziekenhuis!
Moest naar de anesthesist toe & we zijn eruit wat het wordt!
Het wordt zoals je kunt lezen in de titel een kapje..
Waarom heb ik ervoor gekozen?
Om de kans op een infectie uit te sluiten in mijn PAC!
Want ik vroeg: 'kan de narcose 'gewoon' via mijn PAC?'.
Dat vond hij een goeie vraag, maar omdat je telkens bij het aaprikken kans hebt op infectie lijkt het hem en natuurlijk mij + papa, beter om de kans op infectie uit te sluiten en voor een kapje te gaan! Dat heb ik ooit al een keer eerder gehad zei papa (die ging heel gezellig met me mee), maar niet dat ik me kon herinneren! Dus een 'nieuwe' ervaring!

Ook heb ik te horen gekregen (ja.. van de anesthesist) dat mijn suikers goed zijn! Gelukkig maar, hij staat nu (in april) op de 5.2! Ben echt blij..

Het is nu wachten op volgende week vrijdag de 24e en dan is de operatie!
Ben nu nog niet zenuwachtig, maar dan zeker wel!
Ook al weet ik wat er gaan gebeuren het is en blijft altijd wel spannend!

Liefs, en tot snel! xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten