zaterdag 21 april 2012

balen als een stekker

Heej.. poeh wat een week alweer. het gaat absoluut niet zoals ik wil. ik ben sinds dinsdag zo benauwd dat ik hoofdpijn, moe & en verzuring er nog eens bij krijg. ik heb woensdag avond het ziekenhuis gemaild (ik wacht altijd af, hoe dom het ook is, want je weet maar nooit, misschien wordt het de dag erna wel beter). vrijdag heb ik een mailtje terug gekregen van groningen dat het misschien beter is om nog even af te wachten tot na het weekend (dinsdag) (misschien heeft de c.o-trimoxazol zijn tijd nog nodig) en dat verder te kijken als mijn benauwdheid nog aanwezig is. maar nu komt de vervelende benauwdheid door een verschrikkelijke verkoudheid die even om de hoek komt kijken. ik heb zelf donderdag nacht met zuurstof geslapen, zo bagger voelde ik me. en als ik naar zuurstof rijk, gaat het echt niet fijn. mn kop zit erg vol en en mn hoestje is vervelend, de paracetamol+coff gaan er als smarties in, aan de neusspray is geen kopen aan en de v.entolin wordt regelmatig verneveld. maar het positieve is dat er voor mij als cf'er dat er weinig slijm vast zit. hopelijk is het snel voorbij want ben echt helemaal kapot erdoor. Ik heb al weer wat uren van stage moeten missen door de benauwdheid helaas, maar gelukkig hebben ze er respect voor. ik lig heerlijk op de bank bij mijn vriend thuis en voor de zekerheid (als het nodig is) mijn zuurstof fles mee genomen. en wat zeggen we dan: positief blijven en vooral nu uitrusten! crossed your fingers..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten