donderdag 10 mei 2012

Verplicht pauze..

Zoals de titel al zegt heb ik een verplichte pauze moeten inlassen! Woensdag ochtend heb ik een longbloeding gehad, gelukkig geen grote maar ooh zo vermoeiend. Met mn stomme eigenwijze kop ben ik wel naar stage geweest en dat heb ik geweten. Woensdag was ik godzijdank een uur eerder vrij en ben ook meteen naar huis gegaan en alleen al de busreis was zwaar. Ontzettend vermoeiend. Ondertussen wel gebeld met Groningen na aanleiding van mijn mail die ik smorgens meteen gestuurd heb. En ik zou even af moeten wachten hoe het gaat en als de klachten aanblijven houden contact opnemen *dan nog voor het weekend*. Einderljk thuis na een uur, ben ik op bed gaan liggen en heb geslapen van 14.30u - 17.30u. Met het avond eten een klein beetje gegeten en weer optijd naar bed gegaan. De nacht is goed gegaan en vandaag heb ik stage maar afgezegt de laatste twee dagen *heeeel verstandig vond ik het wel*. Vandaag voor mijn doende zeer weinig gedaan maar deze was al vermoeiend. Heb even een stukje gewandeld en ik heb cupcake's gemaakt *zeer lekker*. Het bloed is bijna weg uit mijn sputum (alleen nog 'sliertjes' erin). Maar nog steeds pijn. De pijn is moeilijk te beschrijven. Het zit in mijn rug en aan de voorkant van mijn borst, wat vanuit binnen komt achter / voor bij mijn longen. Een zware spierpijn lijkt het. Hoesten is pijnlijk en te diep ademen lukt nog niet helemaal. Al is het beter als gisteren, gelukkig. Ik moet gewoon niet zo streng voor mezelf zijn en toegeven dat het even niet gaat. Dus nu rust houden en weer wat doen als alles weer goed is. Komt allemaal wel goed, het duurt even ;) positieve ikke :) Tot snel.. x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten