zaterdag 19 mei 2012

Update

Na een week rust te hebben gehad, veel paracetamol'en / zetpillen, en vervelende dagen ben ik er weer boven op van de bloeding.. Het gaat opzicht wel goed met me, alleen met mn longen nog niet helemaal. Ben erg geschrokken van mijn longfunctie die ik afgelopen week bij moet houden. ik zit zo rond de 0.70liter, dus komt overeen met 27%, 28%. En voor de kuur ben ik begonnen met 1.15 liter. Ook doet de co-trimoxazol niet goed zijn best! Ik heb vorige week het ziekenhuis gemailt maar nog niks weer gehoord van ze! Anders aankomende week wel. Verder gaat het wel goed, voor mijn doende weinig slijm, hoest wel iets meer maar niet zo belastend. Met Hemelvaart hebben we (Matt & ik) een drukke maar ontzettend leuke dag gehad. We zijn samen met onze vriendengroep naar Avonturenpark Hellendoorn geweest, S'avond een heerlijke BBQ gehad en S'avonds lekker even wat gedronken. Gisteren super rustig aan gedaan want ja, moe was ik wel. Vanavond hebben we een feestje van mijn schoonbroer en schoonzus en gaan we stappen in Hengelo :D wordt ook wel een latertje, maar wel onwijs gezellig.. Tot snel, XxxX!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten