vrijdag 8 februari 2013

Verslag Screening Groningen (donderdag 6 & vrijdag 7 feb.)!

Hallo,

Gisteren een onwijs gezellig middag gehad met Suzan en haar vriendje. Ik heb van Suzan een hele mooie grote knuffel hond gekregen en een sleutel- hangertje met daarop (Best / Friends)! Wauw wat ben ik blij met mijn lieve dinnetje <3 br="" nbsp="">
Maar aan dit leuks kwam een eind, ik mocht een uur eerder komen bij de endoscopie voor de peg plaatsing. Mijn infuus is daar ingebracht en ik kreeg een roesje. Achteraf weet ik niks meer van de plaatsing, gelukkig. Maar wat ik wel weet is dat ik het vreselijk heb onderschat. De pijn kwam pas nadat ik echt wakker werd en de plaatselijke verdoving was uitgewerkt. Wauw wat heftig. Dit is gewoon nóg erger als de hartkatheterisatie wat ik niet verwacht had. Maar gelukkig zit de peg erin, ik mag nu 4 x 1000mg zetpillen per dag en ik vergeet er geen één. Ik kan tot nu toe erg moeilijk lopen, hoesten gaat niet en lachen doet teveel pijn. Alles op mijn eigen tempo dus. Mijn bloeddruk is de afgelopen dagen laag en ook mijn saturatie is nu laag omdat er veel slijm vast zit in mijn longen door het niet kunne hoesten.

Maar.............. mijn spullen heb ik samen met mijn verpleegster ingepakt en matt en Danielle komen deze kant op om mij te verlossen van het ziekenhuis! Lekker naar huis en kijken of ik me goed kan redden zonder hulp van de verpleging. Morgen rond 12u in de middag komt erg thuiszorg langs om mijn wond te verzorgen en op den duur ga ik het zelf leren.

Nou genoeg verteld, ik ga wachten tot mijn lieverd hier is om mij mee te nemen!

Tot snel xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten