vrijdag 22 februari 2013

Update'je =)

Hallo allemaal,

Alweer even niet geblogt, maar ik ben er weer naar twee weken met goed nieuws. Vanmorgen ben ik gebeld door het transplantatie team en ze hebben me gisteren besproken. Ik mag op de wachtlijst en ik moet 11 maart om 14.00u voor groenlicht gesprek komen.Wauw wat spannend en wéér een stap dichtbij. Veel mensen zullen me voor gek verklaren als ik zeg dat ik blij ben als ik op de wachtlijst mag maar veel lieve mensen snappen me want dit is toch de laatste oplossing om ouder te worden.. Best confronterend voor een 20 jarige maar ja, ik ben blij dat ik weer een stap dichterbij ben.

Sinds gisteren ben ik best benauwd en heb ik erg veel last van spontane hoestbuien die ik normaal nooit heb, ik heb mijn vpk vandaag gemailt voor de zekerheid. Verder weinig te melden. Ik heb nog vakantie en wil maandag weer proberen om met schoon te beginnen. 5 dagen naar school ipv 4 dagen stage en 1 dag school.

Nog twee weken wachten op het gesprek, wauw wat spannend!

Liefs Saskiaxxx.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten