maandag 4 maart 2013

Genoten!!

Een aantal weken geleden werd er door Tamara en Michael aan mij gevraagd of ik nog een wens had en wat dit dan zal zijn. Mijn antwoord was; lekker een dagje weg met familie en daarvan genieten. Dit vonden ze blijkbaar gebruikelijke en leuke informatie want hiermee zijn ze aan de slag gegaan. Twee weken geleden zou mijn wens al in vervulling zijn gegaan maar helaas door het slechte weer hebben we het verplaatst naar 3 maart; gisteren was dus mijn wensdag. Wij; papa en mama, Pascal en Laureane, Manuela en haar oudste dochters Joelle en Quinty en mijn lieve vriendje Matthew zijn naar Nijmegen vertrokken om samen met Michael en Tamara naar de Efteling te gaan. Eenmaal bij de Efteling hebben we onze rolstoelen in elkaar gezet en hebben we het park bezocht. We hebben alle attracties gehad en hebben geen lange wachtrijen gehad i.v.m. de rolstoel (erg makkelijk haha) en als laatste hebben we het sprookjes bos bezocht. Nadat we alles in het park gezien hadden hebben we nog heerlijk bij Mac Donalds gegeten met z’n allen. Wat heb ik echt super erg genoten van deze dag. Heerlijk met  mijn familie weg en het was super gezellig dat Tamara en Michael erbij waren. Dank jullie wel allemaal, ik vond het super!

Dit alles was zo vermoeiend dat ik halverwege de dag helaas aan het zuurstof moest om bij te komen. Dit heb ik totaan de Mac Donalds gedaan. Eenmaal thuis heb ik mijn bedje opgezocht en heerlijk geslapen met mn skaddie. Ik kon mn nest vanmorgen echt super moeilijk uitkomen maar het moest. Matthew moest werken dus ik moest hem eruit 'gooien' haha! Nadat Matt weg was heb ik school gebeld maar dit ging om een één of andere manier niet zoals het moest dus heb ik maar gemaild dat ik niet kwam. Ik ben mn nest weer ingedoken en heb geslapen tot maar liefst half 1, jaaa echt half 1.... Vandaag weinig gedaan, ik ben gewoon echt moe, wel het huis even uit geweest om naar de winkel te gaan, hond uit te laten en naar de huisarts te gaan om een afspraak te maken. Vanavond optijd naar bed en morgen weer fris en fruitig uit bed om naar school te gaan.

Tot snel,

liefs Saskiaxxx!!


1 opmerking:

  1. Hoi Saskia,
    leuk om te horen dat jullie een goeie dag hebben gehad!

    Tot horen,

    Groeten Fred (FOK)

    BeantwoordenVerwijderen