woensdag 6 maart 2013

Woensdag 6 maart 2013

Dinsdag kwam ik inderdaad fris en fruitig uit bed. Mezelf zo goed als mogelijk voorbereid voor school en de dag op school goed doorgekomen. Een half uurtje eerder weg gegaan want dan hoefde ik geen uur te wachten op de bus want ik was al zo moe na 6u les. Ook had ik een afspraak met W.estfalen want ik zou vloeibare zuurstof krijgen. Dit heb ik nu thuis en zit en zo af en toe aan om te wennen want dat putje is toch best gek haha.. Gisteren avond voelde ik me al niet helemaal lekker, moe, benauwd en een dichte neus. Vandaag ben ik maar weer thuis gebleven, want naar mijn idee begin de bijholteontsteking weer.. Ik heb vanmorgen maar verstandig school gebeld en gezegd dat ik niet kwam, daarna meteen de KNO- art gebeld maar deze had niet eerder tijd dan over twee weken.. Potverdikkie, wat was ik boos.. Gelukkig kan ik het goed volhouden met pijnstilling rust. Vrijdag heb ik een afspraak bij mijn huisarts voor het wild vlees bij mijn peg sonde en dat kaart ik mijn bijholte maar meteen aan. Ik baal als een stekker dat ik nu niet naar school kan gaan, het lijkt me niet bepaald verstandig voor mezelf.

Vanavond zou ik normaal naar Matt toe gaan, maar ik zie mezelf niet in de bus zitten dus komt vriendje naar vriendinnetje hahaha gezellig!!

Tot snel,

Liefs saskiaxxx!!

1 opmerking:

  1. Wat een mooi klein ding is dat zeg. Een grote verbetering met die flessen.

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen