dinsdag 26 maart 2013

Potverdikkiee

Nadat ik vorige week 3 kleine longbloedingen heb gehad dacht ik aan een rustig weekend. Dat was het ook voor mij. Vrijdag bij m'n schatje thuis gezeten, zaterdag bij de broer van Matt thuis zitten en savonds  even bij club Epic binnen gestapt om te kijken hoe verbouwd ze het hadden en een colaatje te drinken. Ik lag om 1u in bed. Zondag hebben we onze belastingpapieren in laten vullen en heb ik smiddags heerlijk geslapen. Savonds zijn we even bij m'n broer en schoonzuster geweest om koffie te drinken. Ik voelde me eigenlijk helemaal goed, totdat ik snacht wakker werd met 39 graden koorts. Ik ben naar beneden gestrompeld om paracetamolletjes te nemen en drinken te halen. Daarna onrustig verder gaan slapen. Smorend kwam mama m'n kamer binnen om te vragen hoelaat ik naar school moest. Ik vertelde dat ik koorts had gehad die nacht en nog even moest slapen. Tegen 10u werd ik weer wakker, voelde me niet helemaal top maar ben ik toch om 12u naar school gegaan. Eenmaal daar totaal geen concentratie, voelde me moe en belabberd. Wel een presentatie kunnen geven maar dat was dan ook het enigste. Tegen half 4 had ik het helemaal gehad. Ik ben naar huis gegaan en ben m'n bed in gekropen met twee witte vriendjes achter m'n kiezen. Weer koorts van 38,5. Tegen half 8 werd ik wakker en ben naar beneden gegaan om pap en mam even te zien, even proberen te eten en te zitten. Tegen 9u ben ik weer naar boven gegaan en heerlijk in bed gaan liggen, appen met m'n schatje en tv gekeken. Tussendoor oogjes dicht en weer wakker en zo tot vanmorgen door. Ik kreeg gisteren een mailtje van mijn lerares/ coach Carola; dat ze liever had dat ik thuis bleef om uit te rusten. 

Nou dat doe ik dan maar.. Net lekker een cracker gegeten, thee gedronken en nu even zitten. Straks proberen te douchen en m'n temperatuur weer even opmeten!!  Weer koorts of verhoging, misschien verstandig om ziekenhuis te mailen.....

Liefs saskiaxxx!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten