donderdag 18 juli 2013

18 juli 2013

Hallo ;)

hoe gaat het met iedereen? ook zo aan het genieten van het mooie weertje? ik wel :) :)
maar ik moet wel zeggen dat ik me best verveel.. gelukkig is het vandaag de laatste werkdag voor Matthew en heeft hij lekker drie weken vrij !! waarvan wel 1 week storings- dienst op het werk maar dat is geen ramp natuurlijk. vanaf zaterdag zijn we twee weken alleen want mn schoonpaps en mams gaan naar italie :) vooral ik heb allemaal leuke dingen op de planning. en nu hopen dat we het allemaal gaan doen ;p

het insuline spuiten gaat goed. heb al wel een aantal keren in een ader gespoten, pff dat is echt verre van prettig!! maar mijn suikers zijn niet meer zo aan het schommelen, erg fijn is dat.

verder weinig te melden, ik wou even een kleine update achterlaten!

veel liefs en tot snel,

Saskiaxxx :)


en geniet van jullie vakantie!!!

1 opmerking:

  1. Lekker dat het zo goed gaat met je,

    Geniet van de vrije dagen samen.

    BeantwoordenVerwijderen