vrijdag 26 juli 2013

26 juli 2013

De eerste week alleen zit er al bijna op! Wauw wat gaat dat snel.. Maar dat kan ook niet anders want we genieten van alles wat we doen en als je lol hebt gaat de tijd altijd snel! Alleen is de hitte golf toch niet mijn beste vriend! hij maakt het wat moeilijker om te ademen en doen we het lekker rustig aan en is ons motto; niks moet, alles mag, en als het vandaag niet kan, proberen we het morgen weer! Nog een weekje te gaan en we gaan we proberen om allemaal leuke dingen te doen. Morgen gaan matt en ik samen met mijn broer en schoonzusje karten in Nijverdal, gezelliiee! En ik wil graag naar Scheveningen, heerlijk even over de pier en de boulevard lopen. En nog even binnen spieken bij Sea Life :) Ik heb er onwijze zin in! Wat we verder allemaal gaan doen weten we nog niet, maar ik weet wel dat ik er enorm van ga genieten, met mijn ventje!

Afgelopen woensdag had ik een afspraak met iemand van de gemeente, want ik heb een rolstoel en een scootmobiel aangevraagd. Deze krijg ik maandag (maandag!!!) al binnen en kan ik heerlijk rond crosses bij ons in het dorp en gaat het makkelijker om samen met mama boodschappen doen bij ons in het dorp en de handrolstoel is voor langere afstanden voor andere dingen.. De stap om het aan te vragen was niet moeilijk, maar om er straks in te zitten? ik hoop het niet. Het maakt het tenminste straks allemaal wel een stukkie makkelijker en daar denk ik dan maar aan.. Als ze er maandag zijn, maak ik wel ff paar foto's van mn race monsters :)

Ik ga er weer vandoor, lekker eten koken voor mij en matt en vanavond helemaal niks, mm heerlijk, 'helemaal niks'!

veel liefs en een fijne vakantie xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten