maandag 29 juli 2013

30 juli 2013

Haii allemaal, zoals beloofd zou ik een aantal foto's op mn site zetten van mijn race- monstertjes die vandaag gebracht zijn! Ze zijn vandaag helemaal goed gekeurd en rijden perfect op hun bandjes :)



 Mijn aangepaste rolstoel

 Test- ritje maken op m'n race monstertjee...
 Goedkeuring van Manu...

 Mijn rolstoel wordt vast ingezeten ;-) 



(goed gekeurd door paps)


Check, check dubbel check...






Nog even een proef- ritje met papa...






 En.................







Dubbel en dwars; goed gekeurd!

Nog een leuk klein nieuwtjee..

Lieve Samantha heeft gevraagd of ik haar wil helpen met haar site over diverse Nail Art's (onze grote hobby).. en natuurlijk heb ik ja gezegd!

Hier een kijkjee naar de mooie site !!

De Paarse Vlinder


Veel liefs,

Saskiaxxx <3 p="">

Geen opmerkingen:

Een reactie posten