dinsdag 9 juli 2013

dubbel gevoel!

Je weet dat het er aan zit te komen, jong of oud, maar het is nu een feit; 

Diabetes! 

Ik mag nu drie keer daags (en tussendoortjes als het nodig is) kortwerkende insuline gaan spuiten.

Stiekem, echt heel stiekem, ben ik blij dat ik mag spuiten. Veel zullen me waarschijnlijk voor gek verklaren. Maar dan zit ik hopelijk beter  mn velletje. 


Het is even bekijken hoe en wat en hoeveel maar moet beginnen met 1 a 2 eenheden zodat ik niet meteen in een hypo terecht kom.

Gisteren heb ik mogen proef prikken met miin diabetes verpleegkundige en dit ging erg goed. De vinger prikken zijn veel erger ;-)

Verder zit school niet mee. Niemand kan me helpen om te stoppen met school. En moet het zelf maar proberen te regelen. Nou, dat doe ik dan maar. Hoe sneller hoe beter!! Ik heb dus voor morgen een gesprek gepland bij het service- loket van DUO om informatie te vragen. 

Maar ondertussen zo erg genieten van de zon =)

Tot snel,

Liefs Saskia xxx





Geen opmerkingen:

Een reactie posten