donderdag 4 juli 2013

4 juli 2013

Gisteren (3 juli 2013) zijn Matt en ik voor controle naar Groningen geweest.

Als eerst natuurlijk een longfunctie blazen. ik dacht werkelijk, ik blaas dat ding naar het eind van het kamertje, en dat was te zien aan de cijfertjes die eruit kwamen. ik blies 38% !!! Helemaal top en ben trots op mezelf, als ik zo door ga heb ik geen nieuwe longen nodig en mag ik van de lijst af ;-) haha grapjee

Daarna gesprek met de dokter. ze heeft goed naar me geluisterd en heb alles verteld wat ik kwijt wou en dat hielp goed in mn koppie.. uit het bloed onderzoeken 2 maand geleden is gebleken dat  mijn vitamine laag zijn, ik had ook niet verwacht want was de vieze druppels en drankjes al een tijdje 'vergeten'. ik krijg nu van vitamine D en van vitamine E tabletjes. dus moet ik nu alleen K en AD als druppel. dat is alweer wat minder vond ik zelf :)

Ook gaat ze overleg plegen over mijn hoge suikers. misschien is het verstandig om iets insuline te spuiten bij het eten om dan ook beter in mijn vel te zitten. dit is nog even afwachten.

En toen kwam school aan bod, ze vond het zeer verstandig om te stoppen. 'je energie verdelen over de dag aan jezelf en genieten van veel leuke dingen' zei ze. en natuurlijk 'wachten op het nieuwe setje longen'.

het gesprek was fijn en even goed voor me. helemaal vermoeid van de longfunctie lekker naar huis met mn vriendje !!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten