maandag 30 september 2013

30 september 2013

He lieve allemaal,

helaas, het gaat niet goed. vorige woensdag is er overleg gepleegd over mij want ik had mijn VPK een mail gestuurd dat ik zondags een longbloeding heb gehad en dat ik veel hoofdpijn had. dit heeft ze in de bespreking gegooid en ik ben vrijdag wakker gebeld door mijn longarts dat hij het verstandiger vind om er een kuurtje tegenaan te gooien. maar welke? cocktail van A.moxiciline en C.ipro zei mijn arts. maar helaas was ik nog niet wakker en was ik 'vergeten vanaf de vorige kuur' dat ik teveel bijwerkingen heb van de A.moxi. en dat ik daarmee gestopt ben de vorige keer. deze combi is dus bij de apotheek binnengekomen en mama heeft dit vrijdag opgehaald voor mij. helaas was ik niet thuis en kon ik pas zaterdag beginnen met de kuur. ik ben dus ondertussen twee dagen bezig en ik merk tot nu toe niks. ik adem erg oppervlakkig en vind dit heel vermoeiend, heb veel hoofdpijn, twee trappen lopen lukt niet zonder pauze en diep ademhalen wekt alleen maar een hoestprikkel op. GODZIJDANK, mijn longarts wou niet wachten tot de 16e met mijn klachten waaronder de hoofdpijn (of dit komt door de zuurstof / koolzuurgas of de poliepen in mn neus) waar hij zich zorgen over maakt en wou me dus eerder zien. er staat dus een vervroegde afspraak voor komende woensdag gepland. ik mag om 10u longfunctie blazen, half 11 diëtist (die zal wel trots op me zijn want ik ben weer 4 kilo aangekomen!!!), 11u arts en 11.45 vpk !

Het komt niet vaak voor maar ik ben zo blij met deze aankomende afspraak.. ik hoop daarin tegen dat mijn longfunctie nog rond de 38 % is of liever nog hoger ;-)

Morgen mag ik weer naar mijn KNO dokter in Almelo, ben benieuwd!

Veel liefs en tot snel,

Saskiaxxx

1 opmerking:

  1. Hoop dat de kuur toch nog wat zal doen, veel sterkte morgen met blazen!!
    Liefs Sandy

    BeantwoordenVerwijderen