donderdag 3 oktober 2013

Update woensdag 2 oktober 2013

Even een update'je;

Longfunctie is net zoals ik me voel; fuck! Blies met moeite de 34% (vorige keer 38%)..
Godzijdank was mn CO2 wel goed en komt mijn hoofdpijn niet van de zuurstof maar dan van mijn volle bijholten zoals de KNO arts dinsdag al dacht. Dat is al een hele gerust stelling..  Na het gesprek woensdag met mijn arts is gebleken dat de C.ipro niet gaat helpen. Ze wou het zware geschut in gaan zetten dus ga ik vanaf maandag beginnen met een infuus kuur, het wordt een combi van; 2 x per dag M.eropenem en 3x per dag C.olistin en dit sowiso twee weken lang.

Verder was dietist tevreden met mijn gewicht. ik ben in twee maand tijd 4 kilo aangekomen! Hoe goed is dat?! Maar moet toch beter op mijn suikers gaan zetten want ik eet en drink teveel suikers over de gehele dag.. (zelf vind ik dat niet zo erg, heerlijk koekjes eten en cola drinken haha) maar misschien over op light volgens haar...

Verder krijg ik de C.olobreathe voor een maand om het te proberen en moet ik over drie weken terug voor controle..


Tot gauw mensen,

liefs Saskiaxxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten