zondag 12 januari 2014

kort maar krachtig blogje ..

hee lieve allemaal,

even een kort blogje. het gaat niet zo heel erg lekker met me. hoe eigenwijs ik ook ben, die knop die ik om moest draaien is de afgelopen dagen omgegaan. ik zit nu al twee dagen constant aan de zuurstof (1,5ltr) om mijn saturatie stabiel te houden. het schommelt tussen de 88 en de 94 in rust. als ik maar naar de wc loop of naar de badkamer, schiet m'n hartslag omhoog en daalt m'n saturatie wat ik niet zo gewent ben als nu, ik moet ff bijkomen als ik weer zit?! ik ben hierdoor best een beetje moe en slaap daarom veel! Vandaag bedacht ik daarom dat het nationale-Saskia-blijf-in-je-bed- dag, en dat was heeeeerlijk! helaas wordt mijn slijm ook weer meer dus vernevel nu 3 x per dag, ik vernevel  nu smiddags extra P.ulmo om het slijm dunner te maken. ik heb 29 januari weer controle in Groningen en ik hoop dat ik het tot zolang vol kan houden.

ook draaien mn duimen nog steeds heeeeeel erg hard voor lieve Elise. ze doet het super en ik ben zo trots op haar! < 3

nou lieve allemaal, dit was mijn blogje alweer!

daaaag tot gauw,

liefs Saskiaxxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten