dinsdag 25 maart 2014

25 maart 2014

Hee lieve allemaal,

hoe gaat het met iedereen? hier gaat het na omstandigheden wel redelijk. Hoe leuk en spannend ik het allemaal vind qua het huisje, moet ik zeggen dat ik begin op te raken. Mijn energie is foetsie en niet weer te vinden in bed! Wat zal blij en trots zijn als we er eenmaal in zitten. En ik duim en bid dat dat eind deze week / begin volgende week is. Na deze 3 weken hard werken, heb ik dan ook alle tijd om bij te komen, zo denk ik dan maar hihi !! Straks fijn in één huis met mijn mannetje en mijn lieve Poeze- kind en genieten met zijn drieën (a) (weer iets om af te strepen van mijn to do list!!!!) Ook hoop ik dan mama gauw weer te zien als alles af is, want ik mis mama heeeel erg! We hebben haar iets meer als een maand geleden voor het laatst gezien (met haar verjaardag) :( maar we hebben een logeerkamer dus kan ze ook nog eens blijven slapen :) en als we eenmaal in het huisje zitten, dan hoop natuurlijk heel hard, dat mn nieuwe longen gauw komen!! Dat zal toch helemaal super zijn, helemaal een nieuwe start maken met mn mannetje! Oohja wat betreft de wachtlijst, dat wordt vanaf 22 april helemaal veranderd; dan gaat officieel de las- score in en dan hoop ik natuurlijk dat ik gauw aan de beurt ben, ik moet 20 mei weer terug naar Groningen voor controle bij de transplantatiearts met daarbij een longfunctie en 6min. looptest !!


Ik ga nog even fijn knuffelen met mijn lieve, mooie en kroellerige Poeze- kind, en gaan we samen wachten op ons lieve vriendje die bijna vrij is van zijn werk (a)


Veel liefs en dikke knuffel van ons xxxx


1 opmerking:

  1. Wat fijn dat jullie huisje bijna af is lieverd!! :) Dan lekker genieten van elkaar!!

    Veel liefs <3
    xxx Sanne

    BeantwoordenVerwijderen