donderdag 27 maart 2014

28 maart 2014

Hee lieve allemaal, het gaat even niet zo lekker met me. Al houden mn longen zich gelukkig redelijk rustig, is mn buik nu heel erg aan het k*tten en doet het veel pijn.  Wat er precies is weet ik niet maar het zit rond mijn maag streek wat door trekt maat mn darmen . Ik denk dat de pizza van vanavond niet zo goed is gevallen en ben ondertussen goede vrienden met de wc geworden.. Dat alles mag de pret niet bederven en zijn we toch even naar het huisje geweest en de gordijnen + rolgordijnen zijn opgehangen. Ook heb ik samen met mn schoonvader mn nagellak rekken opgehangen aan de muur!!! Het begint nu heel erg huiselijk te worden (a)

Veel liefs xxx

1 opmerking:

  1. Wat heerlijk dat jullie paleis zo vorm krijgt. En inderdaad; het vraagt wel even veel van jezelf en je lijf. Maar pas op de plaats maken s dan zo lastig hè? Succes met de laatste loodjes!

    BeantwoordenVerwijderen