zaterdag 17 mei 2014

Photo Challange dag 17; litteken(s)

Ik ben alweer over de helft van mijn photo challange, wat gaat het toch snel en wat is het leuk om te doen. Zulke lieve en mooie reacties, geweldig om te lezen!! dan komt hier photo challange dag 17; litteken(s)

Ik heb verschillende littekens. Genoeg op mn handen en armen van infuus prikken en bloedprikken maar dat zal ik jullie besparen. Ik zal alleen de 'grote' laten zien en dat zijn er niet zoveel. Ik heb twee Porth a Cath littekens. 1 op mn linker borst (waar die op dit moment zit) en 1 aan de rechter kant bij mn BH bandje. Ook heb ik een litteken over mn buik lopen van een darm operatie van vroeger. Zoals ik in de lengte groei, is de litteken in de breedte gegroeid en behoorlijke een ritssluiting geworden van 22cm!!

#CysticFibrosisAwareness

Geen opmerkingen:

Een reactie posten