dinsdag 20 mei 2014

Photo Challange dag 19; ergste ziekenhuis ervaring

Photo Challange dag 19;
ergste ziekenhuis ervaring.

Dan moet ik aan verschillende dingen denken maar twee dingen springen eruit, dat zijn;

- teveel morfine dat je er bijna aan onderdoor gaat (dit was na een PAC operatie, ik had tevens pijn en op een een of andere manier hebben ze me de dubbele hoeveelheid gegeven, ik hoor mama nog zeggen tegen mn vader; Saskia wordt helemaal blauw) ik kreeg alles nog mee maar kom helemaal niks totdat ze een anti- stof gaven tegen morfine..

- Porth a Cath niet!!!!!! vasthouden tijdens het verwisselen van de naald. En dat doet zeer, heeeeeeel veel zeer! Ik heb daardoor ook een trauma aan co- assistenten aan over gehouden. Gelukkig heeft kinderarts het overgenomen en heeft ze wel 1000x haar excuses aangeboden.

#CysticFibrosisAwareness

Geen opmerkingen:

Een reactie posten