zaterdag 24 mei 2014

Photo Challange dag 24; beweging / oefeningen

Photo Challange dag 24;
beweging / oefeningen

Ik heb jaren bij de fysiotherapeut gelopen. Van kleins af aan. Maar na 8 jaar was ik het zat. Ik wou niet meer, kon niet meer en had er zelfs een hekel aan. Dus ging ik zelf maar wat bedenken. Samen met een vriendin ben ik naar de sportschool gegaan, we hebben de tijd van onze leven gehad maar na een aantal keer daalde dat tempo ook. Na lang wikken en wegen ging ik met lood in mn schoenen terug naar de fysiotherapie, want het voelde steeds voor mezelf dat ik werd geconfronteerd met mezelf. Ik vond het helemaal niet leuk maar wist dat het beter voor me was dus deed het maar, want als je er dan eenmaal bezig bent en je bent aan de praat met de oude vertrouwde mensen daar viel het altijd wel mee op dat moment. Maar na een aantal keer was ik er alweer snel klaar mee. Wat ik nu doe om mezelf bezig te houden? Ik heb samen met Matthew en twee lieve vrienden, mijn oude hobby opgepakt, namelijk zwemmen! Ik vind het heerlijk. 1 x in de week gaan we zwemmen. Dit is heel vermoeiend maar heel leuk en gezellig. Verder doe ik thuis nog kracht oefeningen om mezelf bezig te houden. Dit doe ik op dit moment met een thera-band. Hiermee kun je verschillende oefeningen doen.

#CysticFibrosisAwareness

Geen opmerkingen:

Een reactie posten