maandag 22 december 2014

22.12.14; laatste blogje van 2014!

Hee allemaal,

28 november heb ik jullie bijgebabbeld over hoe het ging. Het blogje daarna was aan oude oma gericht en twee weken geleden was de begrafenis. Die was verdrietig maar heel mooi.. Ondertussen zijn matt en ik weer maar het graf geweest en ik heb er een lantaarntje neer gezet met een kaartje en kaarsje erin, kan ik die iedere keer als we komen aansteken!

Lichamelijk gaat het niet top.. We hadden vorige week controle in Groningen en mn longfunctie is gelukkig stabiel 30%, alleen de klachten worden duidelijk meer; hoesten, meer slijm, snel benauwd, moe waardoor ik heel veel slaap en zo nu en dan verhoging. Ik hoop totaan de volgende controle te rekken maar sowiesode feestdagen.

Wat heb ik er zin in!! Woehhooee... Kerstavond zijn mn schoonouders en mama hier eten, we gaan gourmetten met zn vijven, en daarna gaan we kadoootjesss uit pakken. Dat geeft vast veel energie!!

Mama halen we iig dagje eerder op, kan ze me helpen met huishouden en alles klaar zetten, blij blij blij!!!

Dit zal mn laatste blogje worden van 2014 en wil daarom echt iedere lezer fijne kerstdagen wensen en een gelukkig nieuwjaar.

Veel liefs en tot 2015 lieve allemaal!!

Liefs Saskiaxxx

Waaaaa vergeet het bijna te zeggen. Wat erg!!! Matt en ik hebben gezinsuitbreiding.. We hebben twee nieuwe poesjes erbij in ons gezin; Uk en Puk, twee zusjes ze zijn nu bijna 5 maand oud .. Ze zijn hier nu twee weken en ze voelen zich erg thuis! Zoals ik nu al kan zien. Is er een verliefd stelletje in de toekomst, kleine Uk is iig erg gecharmeerd van Skip !!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten