maandag 26 januari 2015

27 januari 2015

Hee lieve allemaal,

Ik ben redelijk bijgekomen van het mrsa nieuws. Mn hoofd is niet meer zo vol als dat het was en probeer het nu even links te laten liggen tot het weer aan de orde komt en nu weer verder te gaan met dagelijks leventje.. Wel heb ik vandaag even achter de brief aan gebeld want er was wat onduidelijk! 6 februari verwachten ze me om een gesprekje te voeren en wat onderzoekjes te doen!  Maar terug op mn dagelijkse leventje...

Zoals vandaag, een productief dagje vond ik zelf ; vanmorgen was het al vroeg ochtend, 5u eruit, koffie drinken en liefje uitzwaaien voor werk! Lekker kroelen met poessies en hun eten en drinken verzorgen!! Poes kijkt me lief en als ik haar aai en weer verder wil, bijt me een keer om me te bedanken voor alles denk ik hahaha , 'wat ben je toch weer lief deze morgen' zeg ik sarcastisch hard op en ze kijkt me weer aan.. Ristig even de afwas gedaan en mn medicijnen zijn genomen met mn nieuw gekregen vernevel apparaat (InnoSpire Deluxe !!!) , de koelkast van vroege is opnieuw uitgebracht maar dan in een ietsie-pietsie kleinere uitvoering met een kek kleuren randje eraan, namelijk groen!! Maar helaas, ze hebben nog steeds die herrie erin laten zitten dus mn poessies rennen al weg als ik op het randje van de bank gaat zitten om mn spullen uit te stallen en de tv hard aan zet.. Maar hij wel snel dat moei ik zeggen, dat is fijn en maakt het geluid van mn mini koelkast goed.. Na alles duik ik om 7u weer mn nest in een val rond 8u weer in slaap. Heerlijk nog even drie uurtjes slapen bedenk ik me voordat ik slaap....
..... wekkertje gaat om 11u en hop hop eruit, Skip wil nog even fijn kroelen aan het bed rand en samen gaan we naar beneden! Na 15minuten ruik ik mijn heerlijke vers gezette koffie en snak naar een beschuitje, of twee.... Na alles is de stofzuiger aan de beurt en daarna de dwijl, wauw wat een pokke werk maar het is klaar! Haartjes even wassen en wachten op liefje die om 13:00u vrij is.. Maar we kunnen niet chilliebillie op de bank gaan zitten want we moeten mn vreselijke gehate Ineb (ik kan niet uitleggen maar ik hate hem op ene gegeven moment!!) terug te sturen naar romedic anders word mn zorgverzekering boos hahaha.. Ook nog even langs de apotheek maar helaas hadden ze mn salbutamol vernevel oplossing nog niet dus dat moet liefie morgen even naar z'n werk doen! Toen moesten we nog poessievoer en poessiezand inslaan voor de poessies! Met een hele tree brokkendozen en 5 zakken kattezand kunnen we weer even verder.. Ze hoeven iig niet bang te zijn dat ze te kort schieten hahahaha!! Jaaa en toen naar huis... Chilliebillie werd het hem voor mij nog niet want de frituurpan riep me, liefje sukkelde in slaap op de bank en ik zette alles klaar voor het eten. Lekker even patatjes gegeten en liefje moest naar school.. Toen was het chilliebillie voor mij, verplicht want hej het zal ook wel weer niet, mn temperatuur steeg heb even lam mn medicijnen genomen en ook vanavond weer begonnen met Tadim ( het zal mij benieuwen deze maand of er veel longbloedingen zijn want anders kan ik zeggen dat het daardoor komt??!!).. Vanavond ook het tv debuut van Lianne gezien bij 'geld maakt gelukkig' die met een mooi bedragje naar huis ging, gefeliciteerd meid!! En toen heb ik her en der gezapt en toen nouja ik bedoel nu !? Juist BEDJE! Maar nog wakker en lig er al 1,5u in ... Het zandmannetje is ver te zoeken dus ik ga nog even kook ideeën op doen met Jamie Oliver op 24kitchen die net een kreeft een warm badje heeft gegeven en net het beestje uiteen getrokken heeft om het witte vlees te gebruiken voor zn maaltijdje.....

Woehhooee eetsmakelijk en weltrusten!!

Liefs Saskiaxxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten