donderdag 22 januari 2015

23 januari 2015; een foto met gevoel

Ik houd er niet bepaald van om in mindere periodes van mn gezondheid voor de camera te staan en dat was aan deze foto te zien, ik was moe, benauwd en had totaal geen zin in een foto die mama toen maakte bij het feestje van vrienden. Uit eindelijk wel met mn mooie lieve schat op de foto gegaan maar ging wel op een beetje aandringen..

Ook geeft deze foto waar hoe ik me nu momenteel voel. Opzich gaat het qua mn longen niet slecht, maar mn hoofd loopt nog net niet over, door het telefoontje van mn dokkie afgelopen woensdag.. Weer mrsa en vraag mezelf af hoe gaan mn longen er nu op reageren? Als ik dan denk aan de vorige keer krijg ik het spontaan heel benauwd want ik verloor bijna 20% longinhoud en dan weet ik me geen raad hoe ik me voor moet doen naar de buitenwereld maar dan aan de andere kant hoor ik ook van anderen , moet ik me niet te druk maken en me bedenken dat in sterker ben want de vorige keer heb ik het ook gewonnen! Het is lastig bedenk ik me.. Sterk zijn maar ondertussen bang zijn voor de realiteit van de vorige keer mrsa..

Veel vragen me ook of ik nu wel getransplanteerd kan worden en het antwoord dat ik dan heb is; 'ik heb werkelijk geen idee, dat zou ik na moeten vragen bij de transplantatie dokter' die ik hopelijk straks met de opname voor de behandeling spreek of iig even een gesprekje aanvraag..

Mn hoofd is vol, het stroomt nog net niet over.. Iedereen appt, belt of chat me en hebben allemaal lieve woorden dat ik met ze kan praten maar ik schrijf / typ liever even van me af via mn blog! Ik denk dat ik de aankomende tijd veel blog, puur voor mn gevoel om het rustig te houden..

Tot blog's xxxx  liefs

Geen opmerkingen:

Een reactie posten