woensdag 20 mei 2015

20 mei 2015; update controle dagje!

Update'je ziekenhuis 20 mei 2015;

Als eerst was vandaag longfunctie aan de beurt, het ergste van de hele dag. Deze viel niet tegen maar is zoals ik verwacht had. Ietsiepietsie omlaag gegaan! Van 1.00 liter naar 0.94liter (28%), daarna was de diëtist aan de beurt. Ze was enigsinds tevreden al moet ik wel nog 2 a 3 kilo aankomen, dit weer met bijvoeding en eventueel 1/2l voeding over de nacht of overdag bijspuiten ! Daar gaan we ons best maar weer voor doen.. De transplantatie dokter volgde daarna, na even gepraat te hebben, hebben we de wachtlijst bekeken en dat gaf toch wel weer hoop dat het wachten niet al te lang meer hoeft te duren!! Ongeveer geteld staan er in NL 8 voor me met dezelfde 'maat' en bloedgroep waarvan 3 (van de 8) in Groningen.. Dat hoeft dus niet al te lang meer duren tot een oproep ?!! Daarna kwam CF verpleegkundige en hebben even bijgepraat maar er was niks bijzonders. Tussendoor ECG, MRI en echo van mn hart gehad (dit ging goed voor het onderzoek waarvoor ik gevraagd ben!, op het dagcentrum is mijn porth a cath mooi doorgespoeld en daarna ook nog even gepraat met mn nieuwe CF dokter op de poli en we zijn het beiden eens dat een infuus kuur niet al te lang meer voor de deur staat te wachten. Het is alleen aan mij wanneer ik het echt nodig vind, gelukkig mag ik dit zelf bepalen! De dag was lang genoeg in het hoge noorden, nu opweg naar huis met mijn liefde naar onze harige liefdes toe . Kusx


Geen opmerkingen:

Een reactie posten