donderdag 25 juni 2015

26 juni 2015; mijn man en mini update :)

Wauw wat hou ik van mn lieve toekomstige man!!! 

Even een mini kuur update; het gaat nog niet top! Koorts is wel weg *afkloppen*, alleen nog verhoging. Mn longen piepen en kraken nog heel erg en pijn achter in mn rug is nog aanwezig! Vandaag nog maar dag twee van de kuur dus kan er nog weinig van zeggen! Wel heb ik afgelopen drie dagen bloed in mn sputum. Kuur was dus echt nodig..

Vandaag even contact met Groningen en even de bijwerkingen bespreken. Mn mond doet zeer, tandvlees is ontstoken en tong is erg gevoelig! Meerdere mensen hier last van tijdens kuur van Meropenem en Colistin? 

Veel liefs en tot snel x

Oohja vanavond; Matthew is al een hele tijd  bij het bedrijf waar hij werkt (+- 7 jaar!) en krijgt een ballonvaart aangeboden vanavond, fantastisch toch!! Ik ga een avondje hangen bij mn nichtje thuis (met kuur en al) en kroelen met de mini's van Uk (a) x

3 opmerkingen:

  1. Hè lieverd .. je mond spoelen met kamillosan homeopathisch maar verzacht.. hopelijk vlug een stijgende lijn. X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hè lieverd .. je mond spoelen met kamillosan homeopathisch maar verzacht.. hopelijk vlug een stijgende lijn. X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, heb er met Meropenem ook last van....Waarschijnlijk schimmel, maar heb het volgehouden. Wordt het erger dan kun je er een middeltjes voor krijgen (antischimmel, lokaal behandelen). Ook mijn smaak was 3 weken helemaal anders.
    Hou je taai! X Daan

    BeantwoordenVerwijderen