maandag 29 juni 2015

30 juni 2015; update :)

Hee hee goeie morgen,

1e kuur van vandaag loopt via mn pac mn lichaam in. Ik voel het stromen maar voel helaas mn klachten niet verdwijnen na de afgelopen 7 dagen kuur! Heeft het langer de tijd nodig? of heeft Sassie meer rust nodig? Want rust is ver te zoeken. Ik neem mn rust maar voel me niet rustig. Vooral in de nacht als er geslapen moet worden, het gaat gewoon niet, dat was al voor de kuur zo maar nu al helemaal.. Gisteren gebeld met mn dokter. Ze vroeg me of het niet verstandiger was om daar te komen logeren. Mijn antwoord was; ja waarschijnlijk wel maar daar heb ik ook geen rust.. Ik red me redelijk hier thuis en in het ziekenhuis zal heimwee flink aanwezig zijn! Ik heb niet voor niets gekozen voor thuisbehandeling.. Ze vond mn antwoord acceptabel en we gingen naar het volgende onderwerp; het slapen, na wat heen en weer gepraat te hebben waarom ik niet slaap, heeft ze me Temazepam voorgeschreven.. Ik ben benieuwd de aankomende nachten! Verder duimen een flink dat de kuur meer tijd nodig heeft om mn klachten minder te maken..

Hier in huis gaat het rustig! Poessies doen het super en zijn continu bij me. Heerlijk. Het warne benauwde weer vind ik verre van prettig. Gewoon bagger.. Ik ben daarom ook binnen te vinden waar het koel is! Poessies gaan vandaag voor het eerst weer naar buiten.. Dat zullen ze vast erg fijn vinden! Ook heb ik gisteren de mini's van Uk op internet gezet. Graag hou ik ze zelf maar wij hebben geen ruimte meer en meliss kan ze maar tijdelijk opvangen.. Hop hop, hopelijk wil iemand onze beauty's kopen!

Verder gaan we rustig door met niks doen! Tot gauw maar weer..

Liefs x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten