donderdag 27 augustus 2015

van controle naar opname 26 augustus 2015

Hee allemaal,

zoals de meesten wel weten, ik ben uit logeren in het zkhuis. de controle liep gistren niet helemaal lekker en dokter en ik waren het eens; tijd voor een kuur. mijn longfunctie was iets gezakt en blaas nu 27% (0,91liter) maar de andere cijfders waren ook niet top, zowel hartslag als lage saturatie maar ook mijn suikerwaardes. alles word nu goed na gekeken en ik krijg een kuur van colistin en meropenem, beiden 3 x daags.. Ook heb ik vandaag een besprek gehad met mijn diabetes verpleegkundige en bij Novorapid (kortwerkende) moet ik nu ook Lantus (langwerkende) gaan prikken.. Ook heeft ze het over een insulinepomp maar daar wil ze maandag meer over vertellen om informatie te geven.. Ik ben benieuwd, ik vind alles best, zolang ik me maar beter ga voelen!!

op naar een goed herstel en een frissere Sas !

groetjes en veel liefs x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten