zaterdag 19 september 2015

20 september 2015; nachtelijk blogje

Omdat Matt vanavond een feestje had, hebben mama en ik een moeder / dochter avond gehad! Heerlijk met lekkere dingen op tafel en leuke tv programma's, erg ontspannen dus!

Daaag vriendje veeeel plezier 👍 
(nu ik dit typ, ligt ie bijna levenloos naast me, na alle pullen- bier haha het is en blijft een Oktoberfest :') ) 


Zoals ik zei; mama en ik hebben ons goed vermaakt;

Met mijn twee grote maatjes op de bank relax'n 😍

Een tafel met allemaal lekkere dingen en natuurlijk 1 glas rosé wijn voor Sassie!! 

En natuurlijk zijn de kids niet weg te slaan bij oma. Het zijn en blijven verwende nesten......


Nu lig ik in bedje, eigenlijk al een hele tijd maar kan mn slaap maar niet vatten, ook niet mét een pammetje op!! Nog 1 nemen vind ik wel iets te dus zit mn tijd uit tot het gapen begint... Ondertussen beetje haken en luisteren naar het gesnurk van mama (een kamer verderop hihi), gesnurk van Bommel aan mn voeteneind en het gesnurk van Matthew, wat een gezelligheid!) 😇

 


Weltrusten en tot gauw x


Geen opmerkingen:

Een reactie posten