zondag 20 september 2015

Mededeling van de dag !!!

Even een hele belangrijke mededeling van vandaag ;

IK HEB EEN JURKJE AAN!!!


------


------

Vandaag is het een rustige chillen dag, een echte zondag zoals ik de zondagen zie!! De overgebleven lekkere dingen opeten van gister avond, lekker bank hangen en kroelen met de poessies en natuurlijk Bommel!!

Morgen weer een nieuwe week met nieuwe kansen en mogelijkheden.. Woensdag controle in Groningen dus even spannend!! Voel me redelijk oké afgelopen dagen, al heb ik wel een paar 'dingen' die aandacht nodig hebben waaronder verkrampingen van mn rug spieren en iets met andere (long-) spieren (kent iemand dit? Tips?) 

Tot gauw x


2 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijke poezenkindjes heb je toch. Je raakt nooit uitgeknuffeld he? :P
    Ik zal aan je denken woensdag meis, zet m op.
    Lieve groet, Martina

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Uitgeknuffeld raken kan nooooooit Martina!! Als ik niet knuffel met mn poessies is het nu wel met Bommel (de hond van mijn mama) of natuurlijk Matthew ;-) i love to cuddle <3

      Verwijderen