maandag 21 september 2015

22 september 2015, even de dag doornemen....

Vandaag een chillen dag met mama gehad!! We hebben samen ons zwembadje opgeruimd (okee okee, ik ben eerlijk; weggegooid!!) achter uit de tuin en thuis beetje gekloot met wat troep en ook was de grote boodschap vanavond nodig bij de supermarkt om mn voorraad eten weer aan te vullen :) 

Ook deed ik vandaag nog; 

Mn nageltjes met twee verschillende nagellak (roze + glitter!) 

Een dutje met mijn grote hondenmaatje Bommel <3 p="">

Een ontdekking dat ik een koukleum ben!!

Een heeeeerlijk toet eten die mee genomen werd door visite 😍 En stiekem heb ik nog een stukje over en die word morgen opgegeten!!!


Genoeg over vandaag, ik ben kapot kortademig en ben helemaal kriebelig door het geroggel in mn long die ik maar niet wegge- hoetst / huft of puft krijg en de hele dag  loop te hoesten als een zeehond...

See you soon peepz,
Tot blogs x bye bye x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten